15 februari 2010

Tung tid

Ja! Vad kan man säga om denna tid på året som bara är en evig längtan till våren.....jag har inte haft ork till någonting just nu...så därför har jag inte haft något att blogga om heller.....Men! så idag när jag med tunga steg hade tagit mig till jobbet fick jag en så fin present av min söta kollega..Tack J för den fina dagboken.

Min kollega är så duktig på att scrappa, och idag fick jag en liten dagbok som hon gjort till mig...Titta så fin. Så för ett tag sedan beställde jag en liten låda med diverse papper,gem och block i som jag ska skriva upp olika idéer i och den gjorde hon i likadan stil som lilla dagboken.
Så här är lilla lådan utfälld och den är så fin så med lösa små papper och ett jätte fint block där det står idér på....Tack snäll J för allt.
Ha det gott!
Lotta

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så underbart fin !!!!! Var glad att du har en sådan vän.
Kram Lotta

Ullis/Leva på landet sa...

Så fina saker din kollega har gjort. jag tycker också att det är en jobbig tid nu innan våren kommer. Det är tur att det är mer ljus ute. jag har köpt skorna av Domnarvets skor i Borlänge. De åker runt och visar på arbetsplatsen och sedan får man prova och beställa.

Kram Ullis

Lilla Blanka sa...

Hej du goa!

Tusen tack för din underbara kommentar, jag blir så rörd och glad!

Men åh vilken fin present du har fått!

Ja nu väntar och längtar man som en tok efter vår och lite grönska...och värme!

Kram och ha en fortsatt fin vecka!
Mia

Vita små hjärtan sa...

Så fint! Gulligt att ge bort!
Kram Agnetha