19 februari 2010

Äntligen fredag

Hej hopp! Nu sitter jag här och kurar, ute är det snöstorm....men det gör inget så länge jag får sitta här. Denna helg ska det fixas lite med småsaker här hemma, börja känna att det är dags för det nu. och så ska jag åka och hälsa på min bästa väns lilla bebis....så spännande det ska bli. Igår blev det storstädning och flytt på småsaker i vanlig ordning(min man blir galen:)men ni vet hur det är.....det är roligare att storstäda då.

Min fina duva som jag fått av maken fick flytta in i vardagsrummet.......han trivs bättre där

Ingen vår i sikte...men en vacker bukett med tulpaner och då själklart vita, får mig på bättre humör.....dom har jag också fått av min kära, gud vad jag blir bortskämd ibland....jag är då inte lika duktig på att köpa små presenter till honom....men....men han har ju fått mig:)

Ha nu en trevlig helg och njut
Kram Lotta

3 kommentarer:

Kamomilla sa...

Ingen vår i sikte nej, bara snöstorm..

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Här är bara massa snö och me ska det komma!
Fina tulips du fått av din man!
Ha det gott!
kram
nina

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Nej, våren verkar vara långt borta...

Härlig liten duva du fått... en riktig liten turturduva kanske?

kram
Marie