20 februari 2010

En dröm

Nu har jag nog slagit mig...ett inlägg igen på kort tid...men just nu spirar det av nya idéer, även om inte mannen alltid håller med......Men ni vet att man alltid kan använda kvinlig list:) Jag vill nämligen vitmåla alla våra golv, men han säger att Né lilla gumman man kan inte gå loss och förstöra nya trä golv.......så då får jag väl jobba på att slita ut dom ordentligt,,,,,så blir vi snart tvungna att måla dom vita.....


Visst är det väl snyggt.....Det skulle bli så fint i vårt hus, eller hur? (bilden lånad från nätet)

Jag hade tänkt börja slita lite extra på golvet i köket:)

Tänk er vita golv här så fint så fint.....
Kram Lotta

3 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Tänk att männen inte förstår att vi kvinnor vet hur det ska vara:) har några ställen som jag undrar hur jag ska fixa till utan att mannen ska bli för putt.

Kram Ullis

fröken knopp sa...

Hej Lotta..Roligt att du hittade in till mig..:)

Även här hos mig säger Sambon Nej..Hm.. Jag skurar golven med alla de medel för att de ska bli slitna..men nej då..Hm...Hur sliter du?? Tihi..

Varma Kramar Elin

Huset vid ån sa...

Hej svejs! Tack för titten inne hos mig. Jag känner igen det där när "mannen" säger nej till olika ideer som man har. Ibland kanske det är bra! Fniss....Jag kan tänka mig att det skulle vara fint med vitt på golvet! lycka till! Kram Therese