15 mars 2009

Pyssel söndag

Så lider åter en helg mot sitt slut. och vad har vi hunnit med då.....Jo jag har fortsatt att rensa lite och flyttat iordning på saker och ting, vi har ätit och druckit gott, tittat på melodifestivalen och just nu står faktiskt maken min och grillar fläskkarre........det ska bli sååååååå gott, själv ska jag göra en god potatissallad och sedan kan man ju alltid låtsas att våren är här. Visar idag lite bilder ifrån mitt köksskåp efter städning.







Nu hoppas jag att jag är nöjd ett tag med min omplacering av diverse saker....Nu ska jag njuta av ny grillad fläskkarre och sedan ska jag kika in hos er.
Ha det bra Lotta


21 kommentarer:

My white home sa...

Vad jättefint du har!
Skall själv ochså börja städa köksskåpar och laga allt i ordning :)
Ni har så ljus och fin kök!

Ha det så bra!

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!
Så fint det blev i skåpet. Känns alltid fräscht när man gjort om.
Igår gjorde min man plommonspäckad karre´ med egengjord potatissalld :)

Kram Viveka

Kamomilla sa...

Vad mycket fina saker du har!

Anonym sa...

Åhh så fint i ditt köksskåp, jag önskar jag var en vit liten mugg som fick bo i ditt skåp..
Kramar Stenlycka,

Evas Paradis sa...

Du var mig en flitig piga som städat och gjort så fint :-) Då har du ju verkligen gjort dig förtjänt av god mat ;-)
Kram Eva

Vita små hjärtan sa...

Så himla jättefint du har det! Kram

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Vilken energi! Vad jättevackert du gjort i ditt skåp!
Önskar dig en ny fin vecka!
Kram vännen!
nina

Lantligt i stan sa...

Så fint du gjort i skåpet! Maten lät smaskens!
Kram Anki

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å kanon fint i skåpet!!

Maten låter underbart gott.
Hm jag har missat lite här så nu ska jag titta runt lite.

Kram Irene

Frida sa...

Vilket fint skåp. Låter härligt med växthus till våren.
Kram Frida

Monica sa...

Hej !!!!!!
Åh,vad fint det blev i skåpet .....
Vilka vackra saker du har där.....
Grilla ute i snö.....hur läckert lät inte det !!!!
Men det klart man längtar efter våren i mars........konstigt med så mycket snö fortfarande i dessa trakter......min balkong är inte så stor..... 10 kvm bara.....men ganska så fullproppad och alla centimetrar är väl tillvaratagna....
Kram,Monica

Elin sa...

Men vad vackra saker du visar... Så underbart fint med hyllbården...
Så sött och fint...

Önskar dig en trevlig fortsättning på dagen...

Många kramar
Elin

Nylyckan sa...

Hej! Har kikat runt lite grann. Vilket underbart hus ni har! Där trivs ni förstår jag. Fint du har iskåpet och tingen däri. Kram Åsa

Anonym sa...

Vad fint det är i skåpet, det är så roligt när man har ändrat om.

Kram annica

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så fint du har gjort i köksskåpet!
Så härligt med alla fina grejer..
Kram
Marie

Claras hem på byvägen sa...

Oj, va fint det blev i skåpen=). Gör gärna ett besök hos mig, som är ny här i bloggvärlden, och se vad du tycker. Kram Clara

Nilla sa...

Så fint allting är. Du är duktig du. Hur hinner du allt ... jag hinner ingenting, känns det som.

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ja jag är i alla fall väldigt imponerad av det du gjort , för oj så fint du har i ditt skåp !!!
Va härligt med grillat , vi har inte börjat med det än , längtar !!
Tack för all inspiration !
Kraam!!

Jillsan sa...

Låter gott med grillat, vi firade vårens ankomst med att äta middag i uterummet, härligt!
Vilket vackert skåp du har med en massa vackra grejor!

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Men så vackert du hade där i dom nyskurade köksskåpen! Ja vilka ljuvliga ting!
Ja det är så härligt att få först städa ur och sedan få ändra om. Hihi det påminner mig om att jag också måste göra det =)

Ha en härlig helg!

Kram Anita

Ullis/Leva på landet sa...

Härliga bilder. Låter som om det blev en skön helg. Hoppas att veckan varit bra.

Ha en skön helg!
Kramar Ullis