11 mars 2009

Torsdag

Hallå! Känns som det var ett tag sedan men jag har verkligen legat på latsidan.....inte orkat någonting med andra ord. Jag har börjat till att rensa här hemma lite i tagen några skåp och lådor varje dag.....känns riktigt skönt när det är gjort och det är lika bra att passa på nu......för snart kommer våren och då blir det inte till att sitta inne inte.

Har planterat en pelargonier och en murgröna i min soppterrin tyckte det blev riktigt fint.

Städat köket och så har lite röd/vit rutigt kommit fram igen, jag har en förmåga att plocka bort det en stund för att sedan konstatera att det faktiskt blir riktigt hemtrevligt med lite röd/vitt rutigt.


Nu vill jag önska alla en trevlig helg!

Lotta



8 kommentarer:

Kallholmen sa...

Det känndes riktig vårigt på bilderna.

Skulle själv behöva rensa lite i röran.
Kram Malin

Jillsan sa...

Hej Lotta!

Vad fint det blev i köket med det röd-vita, lite Bullerby-aktigt, på ett bra sätt :)
Ha en skön helg, Jillsan

Ullis/Leva på landet sa...

Så skönt att bara lata sig. Så duktig du varit som börjat att rensa. Det skulle jag verkligen behöva göra. Tror att jag ska börja att rensa ut en sopsäck i veckan så kanske jag blir klar till hösten *s*.

Kramar Ullis

Kamomilla sa...

Det passar så bra med lite rött i ditt kök!!

Evas Paradis sa...

Ombonat och mysigt med det röd-vita!
Gillar också höns, men har tyvärr inget hönshus att ha dem i :-(
Såå mycket annat som tyvärr är viktigare att fixa till just nu, så hönsen får vänta lite. Vill absolut rekommendera dig att ha en tupp också ...
Kram Eva

Vita små hjärtan sa...

Oj så fint du har det i köket. Kram o trevlig helg på dig med...

Elin sa...

Ditt kök är verkligen så fint... och bilderna dina känns så vårigt härliga...

Jag har börjat att rensa men vi är inte riktigt klara änn...

Önskar dig en underbar helg
Många kramar
Elin

Interiörboden sa...

Hej!

Åh, vad skönt att rensa lite!
Jag måste också göra det under helgen.
Jätte fint kök ni har :)

Ha en jätte bra helg.
Kram Sandra