12 februari 2009

Trädgårdssrömmar

Hej hopp! så var det då trädgårdstorsdag igen, det är så roligt att kika in hos alla er som är med, titta på vackra bilder och trädgårdar man får så mycket roliga och fina ideér........men så inser man att sommaren inte är så lång....då man inte alltid får färdigt det man vill hinna....ja...ja....jag säger det igen Rom byggdes ju faktiskt inte på en dag:) Så tålamod lilla fröken som maken min brukar säga.....


Det här är då jag i vårt fina växt hus......Ha...ha...ha....Ne! men det kan bli kanske med några kilon lättare och en man som orkar bygga ett sådant så kan det kanske bli såhär som på denna vackra bild som jag hittat här ute. Ja den är helt underbar denna bild.

Detta skulle jag också kunna tänka mig att ha ute i trädgården........Tänk ett skönt fotbad efter en lång arbetsdag i trädgården.


Det var mina trädgårdsdrömmar för denna vecka, nu ska jag kika in hos alla er andra och drömma mig bort.

Ha det gott! Lotta






11 kommentarer:

Västbacken sa...

Härligt växthus på bilden! Här har vi -25 grader och strålande sol. Kallt men otroligt vackert. Ja, sommaren är kort och idag känns den väldigt långt bort även om solen värmer lite lite i alla fall.

Lotta

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Härliga bilder! Man längtar såå efter sol och värme...
Kram
marie

Myrrabutiken sa...

Ja ett sånt växthus skulle jag kunna tänka mej, absolut...ha en skön helg!Kramar Jenny

Åsa sa...

Men oj så vackra bilder du visar. Så skulle man ha.

Kram Åsa

Maria - Villa Krutbruket sa...

Jätte fint hus ni har!!!
Hoppas ni får en trevlig helg..
Kram Maria

Willewira sa...

Ett ljuvligt växthus och ett underbart zinkkar att tvätta fötterna i.... Inga dåliga drömmar!!

En dag kanske... :)

Kram
Willewira

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Delar dina drömmar. Underbara bilder!
Önskar dig en fin alla hjärtans dag!
kram goa vännen!
nina

Gårdsromantik sa...

Ja vad vore livet utan drömmar!

Önskar dig en kärleksfull alla Hjärtans dag.

Kram Maud

gamla skolan sa...

Önskar dig en riktigt mysig alla hjärtans dag ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Kamomilla sa...

Gubben min ska bygga ett växthus i vår men det blir nog knappast sådär fint...
Glad vändag till dig!!

Monica sa...

Hej !!!!
Älakar dessa bilder....och färger......
helt underbart......!!!!!!!
Tack för dina ord hos mig....
Ha en trevlig alla hjärtans...!!!!
Monica