22 februari 2009

snöööööö

Hallå....hallå Idag har det snöat precis hela dagen så nu har man glömt bort våren.....ne! jag bara skojade...det har faktiskt varit mysigt att bara kura ihop i soffan framför brasan med en kopp kaffe och massor av trädgårdstidningar. Igår var jag hos goa grannen och och drack vin.....det blidde en massa tjejsnack med så klart.....männen var ute och badade is vak och bastu........brrrr......kändes betydligt mysigare att vara inne. Imorgon väntar en ny arbetsvecka och sedan är februari avklarad.

Passa på att ändra om lite på hyllan i trappan.........och

Så fick det bli en liten läshörna i vardagsrummet.......

Så ändrade jag om lite på stegen med och sedan var denna söndag nästan slut....nu är det middagsdags och sedan ska jag kika in hos alla er.
Nu får ni ha en fortsatt trevlig söndag

14 kommentarer:

Kamomilla sa...

Här har det också bara snöat idag... men det är ju egentligen så det ska vara i februari!:)

Ullis/Leva på landet sa...

Du har hunnit med en hel del du också ser jag. Kul att det blir lite snö hos er också lagom till lovet. Grannen fick besök från Stockholm häromdagen och han kunde inte fatta att det kunde vara så mycket snö här, men nu har det ju blivit även hos er.

Evas Paradis sa...

Japp ... här har också snöat. Många bakslag blir det men det är bara att hålla ut ... till slut så ger det sig!
Väldigt söt liten fotogenlampa du har på hyllan i hallen.
Ha en bra vecka
Kram Eva

Interiörboden sa...

Hej!

Tack så mycket för din fina kommentar!
Blir alltid lika glad :)

Och gardinerna kostade 495 kr/längden, så alltså typ 1000 kr.
Jag verkligen älskar dem :)

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra

Interiörboden sa...

Hej!

Ska bara rätta till priset!
450 kr/längden, alltså 900 kr för gardinerna!
Jag har några andra gardiner, som kostade 495 kr/längden. :)

Kram Sandra

Gårdsromantik sa...

Här snöar det jämnt tycker jag - bara det kom lite sol så skulle man orka sig ut kanske.

Kram Maud

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Så fint du pyntat! När jag ser din läsfåtölj så undrar jag om inte jag ska ta och sy liknande klädsel till min. Hade funderingar på fuskfårskinn.
Må så gott!
kram
nina

Vita små hjärtan sa...

Så mysigt det såg ut. Kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så fint du har gjort! Tiden går så fort när man är ledig...
Och snö, det har vi också här nu... som inte fanns förra veckan!
Kram
Marie

Vita små hjärtan sa...

Så mysigt du har det. Kram

Elin sa...

Här har 10cm snö nu smällt och hela stan är fylld av slask och livsfarliga is fläckar...

Vilken mysig hörna du fick till...
Där skulle jag gärna dricka en kopp te och mysa ned mig med en bok...

Många kramar
Elin

Piffa och Puffa sa...

Läser din lilla dikt på sidan på din blogg. En mamma håller... Så vackert. Precis så är det för mig eftersom min Robin är en ängel.
Kramar Anette

gamla skolan sa...

Vilken mysig läshörna ! Kramar Susanne / den gamla skolan

Elin sa...

titta förbi mig när du har lite tid... har en liten utmaning som väntar...
Gör den när tid finns om du inte gjort den tidigare...

Många kramar
Elin