03 oktober 2008

Hej och hallå! Tack alla ni för så fina kommentarer, nu har jag lite svårt att blogga eftersom vi har datakrångel, kan man bli mer tokig. Så jag återkommer så klart så fort som felet är åtgärdat eller är det maken som måste få häcken ur vagnen kanske, hoppas då att det blir lagat i helgen.
Ni får en trevlig helg, själv ska jag min bästis på övernattning. Det blir nog en massa vin, god mat och en massa snack och imorgon har vi höststädning och middag med grannar vilket också brukar resultera i en massa vin *fniss*.

Tycker att denna vild är såååå fin, så den får ni kika på tillsvidare

15 kommentarer:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Tänk vad man är beroende av all teknik! Utan den så är man helt lost!
Kram
Marie

Ullis/Leva på landet sa...

Låter som om du får en skön helg. Hoppas att du får ordning på datorn snart.

Ha en bra helg och sköt om dig!
Kram Ullis

Frida sa...

Hej!
Låter som en trevlig helg! Hoppas det fixar sig med datorn inte kul när tekniken krånglar.
Hoppas du får en trevllig helg!
Kram Frida

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Jättefin bild!
Önskar dig en skön helg med trevligt väninnebesök.
Kram
nina

Kamomilla sa...

Trevlig helg, trots datorkrångel...

Evas Paradis sa...

Gillar också bilden du visar ... hoppas ni får ordning på dator, man får verkligen abstinens om man inte av någon anledning kan blogga en stund va dag.
Kram Eva

Skomakartummen sa...

Vilket fint dockskåp du visade i förra inlägget... Mmmm... Kram sari

Viveka i Bläckhornet sa...

Har själv haft samma problem ett tag nu.Irriterande att upptäcka att man har blivit "lite" data beroende.

Kram Viveka

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Men herreje vilket mysigt inlägg det förra var! Ohhh ja jag älskar också dockhus och miniatyrmöbler. Hade ett sådant vanligt, du vet med orangt heltäckande golv i finrummet =) Men allt förstördes. Ja först av min bror och sedan av mina söner. Nåja det var väl lika bra för det var ju låååångt lika ljuvligt som ditt =)

Trist med datorn!

Kram Anita

Myrrabutiken sa...

Hoppas du hade en kul helg me gott vin å trevligt sällskap!Hoppas tekniken är med dig snart igen:)
Kramis Jenny

Frida sa...

Du har något att hämta hos mig!
Kram Frida

Frida sa...

ligt att du blev glad för den, den är du värd. Hoppas det ordnar sig med datorn snart och att du får en trevlig helg!
Kram Frida

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hallå där! Måste bara få fråga: vad är det för hus som ni har? Liknar det hus jag och min sambo håller på att bygga :) //Maria

Gårdsromantik sa...

I morse kom jag inte ut på nätet - då märker man att man är internetberoende!!!
Jag brukar starta om datorn och klicka lite här och där ... oftast funkar det.

Kram Maud

Elin sa...

Hoppas att det ordnar sig med data krånglet snart... det är så tråkigt när tekniken strejkar...
Det finns en liten överaskning hos mig till dig...
Många kramar Elin