11 mars 2008

Vårt kök

Hej hopp! Nu sitter jag här igen. Har märkt att man lätt blir beroende. Idag slutade jag tidigt så jag bestämde mig för att börja måla en sekretär. Vit, såklart. Den ska stå i äldsta dotterns rum. Ni får se den när den är klar. Visar under tiden lite bilder från vårt kök.



De här gardinerna är nysydda. Köpte även vita billiga hissgardiner på Rusta.



Med lite spets blev dom helt okej. Vi behövde nämligen 7 stycken, så då gäller det att fynda.


En liten byrå med diversse saker på. Den nedersta lådan får alltid stå på glänt...


Här farvarar vi nämligen våra vinkorkar. Dom har vi samlat på sen vi träffades (jag och min man). Det är en tolvårig samling.



Här äter vi våra middagar och tittar ut över sädesfälten. Ska visa lite fina bilder på det, en annan gång.



Här är vårt skafferi. Idag har alla tur, för det är välstädat men långt ifrån klart. Jag har fått jättefina burkar av min söta kollega. De ska bara fyllas och ställas in.





Välkomna in!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej och välkommen till bloggvärlden.....
Både bloggandet och målandet är ett gift i den här världen.

Kikar snart in hos dig

Pernilla