Här är skivan perfekt att ligga och lyssna på nu och dessutom så passar den jú inredningen, Jag säger det själv så slipper ni........Knäppgök.
Så fick det bli lite tändsticksaskar med. Jaha! och vad ska man hitta på nu då? Tiden kryper verkligen fram och dessutom är det grått ute hela tiden så man blir jú inte piggare direkt. Så här mycket har jag nog aldrig skrivit i ett inlägg förut, men jag är så rastlös så jag måste bara få skriva av mig lite, men nu är jag nog färdig för denna gång.
Trevlig onsdag.
Lotta