03 november 2012

Spegel.....spegel på väggen där.

Hej hopp! Idag har vi haft en riktig slappardag, det enda jag gjort är att tvättat alla sofföverdrag och filtar så att man slipper hålla på som en toka till jul. Igår var jag ledig och hade en mysdag med sonen som har höstlov, vi tog en sväng till Nacka Forum för att shoppa lite och glädjen var stor när ena storesyrran ville följa med...... Mysdag:) och så hamnade jag på Panduro och köpte fina papper till julkorten så vi får väl se om jag kanske börjar redan ikväll:) Snart ska jag och maken åka iväg till kyrkogården och tända ljus för våra nära och kära som ligger där. Det är så vackert på kyrkogården när det är mörkt så vi får vänta några timmar till. Jag fick för mig att fota i lite speglar i sovrummet så dom bilderna bjuder jag på idag.


Min lilla fina pigtittare, fyndade jag på loppis för några år sedan, det är en av 3 vi har i vårt sovrum.


En gammal spegel som jag fått av svärmor hänger också i vårt sovrum.


Min fina rakspegel, den hänger med i vårt sovrum, den fick dock bevara sin turkosa färg.
Det var allt för mig idag. Ha det gott Lotta.



Inga kommentarer: