07 november 2012

Nya kuddar.

Hej! igen,,,,,tänk att det redan är onsdag, veckorna bara far iväg och snart är första advent här.....Längtar. Jag beställde jätte fina prydnaskuddar för två veckor sedan och nu har dom kommit och får pryda fåtöljerna ihop med ett par nyinköpta vit/randiga kuddar, tyckte det blev så fint, så nu har jag beställt två likadana till, som ska ligga i soffan, men tyvärr var dom randiga slut, men...men jag får väl sy några andra. Idag fyller min mellersta dotter 18 år så jag var uppe i ottan och sjöng en liten melodi,,,,, undra om hon tyckte att det lät vackert:) vaknade gjorde hon allt:) På lördag ska vi fira henne, så vi ska ha lite gäster och då ska det bjudas på snittar och vitt vin och sedan ska min kusin och hennes man stanna på middag och övernattning, det ska bli så roligt eftersom man inte träffas så ofta. Nu ska jag njuta av min kopp te och sedan blir det nog till att skutta i säng,



Det var allt för mig ikväll. Godnatt Lotta

Inga kommentarer: