31 augusti 2011

Tid.......

Hej! igen efter ett långt uppehåll, men ni alla vet ju hur dyrbar tiden är och så även för mig. Denna sommar har varit heeelt underbar med njutning i fulla drag, vi har tillbringat mycket tid med underbara vänner och familj. Det blev mycket bad och strand, jag och maken fann egen tid vid hjo (underbart ställe) Det blev en tripp till Örebro med goda vänner, mycket trevliga middagar och pubbrundor med trevliga grannar och så fyllde min äldsta dotter 18 år som vi firade med pompa och ståt i vår trädgård, alla var nöjda och glada.

Så nu börjar ett nytt kapitel och det är hösten som kommer.... vilket är ett av mina bästa kapitel,,,,,tända ljus, pocka svamp fixa i trädgården OM man orkar. Lägga in grönsaker, safta , sylta och geléa, även det om man orkar, det finns inga krav som jag ibland kan tycka med sommaren som dock är så kort,,,,,,,man vill verkligen leva ut då. Jaha, och så mycket i hemmet har ju då inte hänt även om man hade många sysslor inför semestern så blev det inte ett jota gjort, men nu finns ju all tid i världen:) eller.....


Ja! det blev i varjefall lite gelé på paradisäpplen som jag plockat hos svärmor och så får vi se vad tiden räcker till med mer;)




Godnatt Lotta