15 december 2010

Julavslut

Nu är det inte många dagar kvar tills skolorna slutar.....sedan är det härliga jullovet här för barnen och mig...Hmmm kanske inte lika länge för mig, men....men skönt ska det bli med lite ledigt till jul i alla fall. Idag har jag ordnat presenter till alla fröknar för det tycker jag tillhör termins avslut och dessutom visar man sin uppskattning på det som gjorts under terminen.
I vårt fall är det ju en del lärare och då får man ta fram pysselådran i sig......men inte mig emot, som älskar att pyssla.......



Jag köpte lite zinkfat, snöbollsljus och polkagriskäppar för en billig peng. ("Det är tanken som räknas"). Fina snören, cellofan, tårtpapper och diverse har jag alltid hemma till olika gå-bort presenter.
Det blev 6 stycken sådana och jag tror att fröknarna kommer att blir glada.

Nu! Ska jag hoppa i säng, godnatt.
Lotta

1 kommentar:

Kamomilla sa...

Nästan så jag önskar jag vore en av fröknarna jag också! Vilket gulligt pyssel!