17 december 2009

Tidig födelsedags present

Hej alla glada.......Jag hade en önskeklapp i år och det var en vit jul och vet ni att det verkar luta åt det hållet, för ute är det såååååå mycket snö och kallt....nu är det bara till att hoppas att det ligger kvar........Medans snön yr där ute sitter jag härinne med tända ljus och njuter av att ledigheten snart är här......Idag på jobbet fick jag, av mina kära kollegor en lite tidig födelsepresent (fyller dan...före...doppardagen) Och dom vet dom ved dom vad fröken vill ha.....Jag älskar en butik som ligger i närheten som heter Kanel och kardemumma....en ur mysig butik, känns som att man kliver in i ett stort skafferi och därifrån fick jag idag en fin present........

såhär fint var det och vita band runt påsen så klart........sedan en söt liten ängel som ska få hänga i julgranen:)

Mmmmm vad var det i då? Jo! det var Hallon te, hallonmarmelad med choklad och morotsknäcke......Skulle smaka av det ikväll....men jag ville ha kvar det i förpackningen ett tag, för att det var så fint......

Sedan är det så att en av mina närmaste kolegor är en duktig scrappare...så jag fick ett så fint kort som hon gjort och som jag verkligen uppskattar....Tack snälla Jenny för det.


Nu önskar jag alla en trevlig helg med en massa stök och bök

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis lite i förskott då. Vilken underbar present du har fått. Förstår att den gjorde dig glad.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

lolla sa...

hejsan
visst är det kul att få presenter som är så fint inslagna som ditt var...
smakade innehållet gott??
kram lolla