29 november 2009

Första advent

Jaaaa! nu är den underbara tiden här och jag har gott omkring här hemma och pysslat, pyntat, njutit, och bakat pepparkakor med sonen.....Mmmmm det passar inte damerna att vara med och baka längre(15 och 16 år, snyft) Sedan har alla mina paket kommit ifrån min hemliga tomte och så har vi varit på julmarknad (Torekjällberget) hunnit med adventsfika hos mamma min.....och nu! så äntligen får jag sitta en stund och njuta av allt vackert här ute.....Visar lite bilder ifrån vårt julhem:)

Som vanligt tog det en evighet att baka ut all deg, men goda blev dom.

Så nu ska vi dricka glögg och njuta av allt det fina.....men jag kommer med massor med nytt en annan dag.

Há det gott!

Lotta

4 kommentarer:

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Mumsigt med pepparkakor, skönt att det är gjort här också!
Är de så stora dina flickor! Klart det inte är kul att baka peppisar med morsan då ;)
Ha det gott!
kram
nina

Kamomilla sa...

Snrt ska vi baka vi också, och det är nog det som hämtar julen..

Anonym sa...

Fint som alltid:)Jag har inte heller nån "bak-kompis" längre;)När pojken var mindre ville han gärna vara med o baka men inte nu längre..men jag får göra det själv..Juliga hälsningar Elise

Mindi sa...

Så-å fint du har det där hemma. :)
Ja nu har det börjat med swappen och det är så skoj. :)

Stor kram
M I N D I