27 augusti 2009

Badrummsfix

Hej! Nu sitter jag här igen, men alldeles försent i morgon ska man hoppa upp vid sex tiden......men.....men det är ju fredag imorgon så då brukar jag sitta uppe lite extra på torsdagen. Idag har jag haft lite badrumsfix och målat färdigt hyllan som jag fick av grannarna....men den har tyvärr inte torkat så den får jag visa en annan gång.

Lite rosentema på ett silverfat.......för jag har ju ett antal silverfat och något måste man ju använda dom till (annars får jag inte köpa fler:)

Vet inte riktigt vad jag ska placera kannan och tvättfatet.......det stod i badrummet förr.......men nu åkte det ut.........till hallen. Sedan maken gott förbi ett antal gånger och det skallrade rejält om kannan och skålen (Han är lite känslig för sådant) så åkte sakerna bort.....så nu vet jag inte vad tingen tog vägen:)

Såååååå hittade jag ett andvändnings område till lilla korgen jag köpte förra söndagen på loppis

Trevlig helg önskar jag

6 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Toppen fint!!!! Vitt vitt och liten gnutta rosa!!!
Kramar Agnetha

Inspiration i vitt sa...

Jaa till sisst hittar man att ett användningsområde till alla saker man köper:) Din korg var jätte fin och den fyller en bra funktion. Kram på dig/Ingela.

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Äntligen fungerar ordverifieringen! Har varit inne här ett par gånger och kikat innan. Det är så trist, på flera sidor funkar det inte för mig att kommentera!
Vad fint du pyntat i badrummet!
Jasså, gubben din är käslig ;) gillar han inte prydnadssaker?
Hoppas helgen är skön!
kram vännen!
nina

Ullis/Leva på landet sa...

Kul att fixa lite. Blev jätte fint på brickan. Gäller ju att kunna använda allt man släpar hem.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Kamomilla sa...

Riktigt sött! Saker och ting brukar nog ha en tendens att falla på plats efter en tid.

Elin sa...

Åh så mycket vackert du visar... härliga och underbara ting... Och det är så fint att samla små saker på ett vackert fat...

Önskar dig en härlig dag...
Många kramar
Elin