23 juni 2009

Bloggpaus

Hej! Har inte direkt varit så aktiv här på sista tiden och känner att det inte kommer så mycket nya idéer i denna nu ljuvliga värme, så jag tänkte ta en liten bloggpaus och om en vecka börjar den riktiga semestern..... med inget inplanerat men jag hoppas att det blir mycket bad, goda middagar och förhoppningsvis en massa sooooool, så ha trevligt med nära och kära så klart!......Så nu jag önskar alla en trevlig sommar och så återkommer jag när sommaren är på ut tåg.



Trevlig Sommar Önskar jag er alla som kikar in här.

Kram Lotta

6 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Ja det brukar vara så att man tappar inspiration och bara vill njuta den här tiden på året. Hoppas att du får det riktigt bra medans du tar paus och att din sommar blir bra.

Kramar Ullis

Kamomilla sa...

Glad sommar till dig också. Man har ju nog annat att göra än hänga vid datorn om solen skiner.:)
Sen en regnig dag kan man kanske surfa lite runt...
Ha det gott så hörs vi sen!

Frida sa...

Hej!
Det gör du rätt i. Hoppas du får en skön semester, ser fram emot när du kommer tillbaka igen.
Kram Frida

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Hoppas sommaren blir riktigt skön för dig och familjen!
kram vännen!
nina

Vita små hjärtan sa...

Ha en skön sommar!!!
Kram Agnetha

Hanna sa...

Vacker ros. Ja man måste passa på att njuta av sommaren.
Hanna