19 december 2008

Awards

Hej! idag känns det lite bättre faktiskt beror nog på att jag fick komma iväg en stund, jag åkte och fikade på jobbet...jag fick åka med maken.....alltså....vilket piggade upp en del så är det dessutom fredagar vilket jag älskar.......Maken min håller på att göra leverpastej...gott...men jag hatar lukten så jag har gömt mig här uppe på övervåningen med ett tänt ljus och ett glas vin...mmmm....mysigt. Igår fick jag fina awards av soltrimmor och stjärnstrålar.....blev så glad....Tack! snälla du det värmer godare en glöggen:) Så fick jag fina presenter av kollegorna som jag visar en annan dag. Visar lite julmys ifrån dockskåpet


Här har det bakats och stöpts ljus sedan slutet av november, drängen tycker mest om att äta lussekatter han.....medans pigan får stoppa korv, baka, stöpa ljus.


Här sitter herrskapet vid dukat julbord och njuter av all den goda maten, barnen sitter vid granen och väntar på tomten och den längtan är lång..........vet jú alla.












Tack igen solstrimmor och stjärnstrålar för fina Awards. Jag vill dela med mig dessa till alla er som inspererar mig.
Há det gott!
Lotta


Inga kommentarer: