19 juni 2008

Midsommarkrans

Hej! Idag slutade jag tidigt så jag och en kollega åkte och fikade, sedan åkte vi ut till den mysiga blommsterbutiken och kikade. När vi kom dit satt dom och gjorde fina midsommarkransar, blev såklart jätte förtjust men jag köpte ingen, né! jag gjorde en själv utav en blommbukett jag köpte på vivo. Råsa rosor, vita krysantimum och några blå som jag inte vet namnet på.



Jag klippte isär alla blommor och tog fram ståltråden och så.......efter en stund blev den såhär...
Både jag och plånboken blev nöjda.

Há nu en trevlig midsommar!





9 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken fin krans du gjort. Det är kul att gå i olika affärer och bli inspirerad. Sedan kan man fixa något liknande billigare. Dessutom har mna ju gjort det själv.

Ha en riktigt skön midsommar!
Kram Ullis

Inne o uteliv sa...

Vilken fin krans du gjort.
Önskar dig en mysig midsommar!
Kram

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Härlig krans! Vilken fin duk oxå!
Önskar dig en skön midsommar!
kram
nina

Frida sa...

Vilken fin midsommarkrans,
hoppas du fåren trevlig midsommar!
Kram Frida

karofina sa...

åh det var en ljuvlig krans det! jag vet inte hur man binder en sån men det kan väl inte va allt för svårt.... hoppas du haft en skön midommar!
kram!

Inne o uteliv sa...

Hoppas helgen varit bra. Kika in till mig, jag har en utmaning till dig om du har lust.
Ha det bra.
Kram!

Hagbacken sa...

Oj vad fint du fick till det...har själv inte varit så kreativ på sistone..hoppas det kommer nu då man har semester!

Kram Linda

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Slår vad om att din vackra bukett skulle platsa där i blomsterbutiken =)

Kram Anita

sabina sa...

Den blev ju jättesöt!