30 november 2012

Julpynt

Hej hopp i det underbara vintervädret, det verkar visst aldrig sluta att snöa men det gör inte ett dugg så länge man får sitta framför den varma brasan med ett glas rött i handen. Idag har jag pyntat färdigt i hela huset, så nu är det så julfint:) Imorgon ska jag och M åka in till stora staden,vi ska gå på julkonsert och äta middag, så mysigt det ska bli, hoppas bara att alla bussar går som dom ska  men på fm blir det lussebak.
 På söndag ska jag, min syster och alla barnen ta med fikakorgen till min lilla mormor som bor på hem och adventsfika med henne, kanske hinner vi en  liten sväng till någon julmarknad med. 


Den här fina papplådan hittade jag hos min mormor när hon skulle flytta till hemmet, Tur att den hittades av mig för den var på väg till soptippen.


I den har jag lagt massor av julpynt som sedan ska hänga i granen. Svårt är det att fota när det är så mörkt så jag bjuder på mer bilder på söndag. Trevlig helg.
Kram Lotta

Inga kommentarer: