29 oktober 2010

drömmar

Hej igen! Efter en lång paus som var behövlig, så har jag funderat en del.....så många tycker att tiden går och vi matar på för fullt.......Det är jobb 8-17 (dygnet har bara 24h), det är barn (1,2,3 eller 4 hujeda mig), det är vuxenliv(alla vet vad det innebär), det är hem (mat, städ, trevlig fru:))), träningar(fotboll, dans eller annat)det är möten (jobb/barn, egen terapi), storhandlig ( Hemlagade råvaror), städning ( jag är städerskan) och inte vet jag vad vi egentligen fyller vår dyrbara tid med.....men det kan ju vara nödvändigt att dra i bromsen ibland och det gör jag nu. När våra barn flyr boet, har vi en ny tanke......


Och det är att öppna dörren till ett nytt liv..... i Toscana...eller österlen en så länge drömmar, men dom är ju till för att återfyllas. Tycker att denna underbara bild (Lånad) får bli ett avslut på våra drömmar.

kram Lotta


2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Underbar bild. Visst är det mycket att tänka på i livet. Vi försöker att ta vara på våra dagar här hemma.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Lantmusen sa...

Kloka ord!

Vinn ett vackert kuddfodral på www.lantmusen.se

Trevlig helg!