19 september 2010

Höstrusk

Hej! Denna helg har jag varit lite risig, trotts detta har jag och några kollegor gått på Mulle kurs hela helgen mellan 9-16. Det blev matlagning i stormkök, kaffekokning i spöregn, ut forskning i naturen, sånger, ramsor och många trevliga nya ansikten. Kvällarna här hemma har denna helg då fått bestå av rykande varm svamprisotto, varma bad, mycket sömn, tänd brasa, näsdroppar, alvedon, barnfritt och en make som ordnat allt medans jag fått kurera mig.


En korg med äpplen fick jag av svärmor så nu blir det äppelmos.

Så lite till dekoration.

Så ett avslut med denna bild i höstmörkret.
Ha det gott!
Lotta

2 kommentarer:

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det där ser ju väldigt härligt och mysigt ut! Jag hoppas du känner dig bättre nu!
Kram
Marie

Ullis/Leva på landet sa...

Låter som en skön helg, trots förkylning. Härliga äppelbilder.
kram Ullis