06 december 2009

Vilken helg-

Mmmmmm.... Nu ska jag summera denna helg....Den har varit så trevlig....så....Fredagen, stundades julbord med underbara kollegor och såååååå god mat. Lördagen skulle bli lugn.....med glöggparty kl 17:00 hos grannar( till två blev det.....Phu...) och så idag söndag blev det ljusstöpning med trevliga grannen,.......och alldeles för mycket glögg som glömdes bort på platta(alla vet ju vad det betyder:)


Det har kommit en ny lite figur till vårt hem......Ture heter han....och visst är han fin...



Gillar inte direkt att sy men med mönster och beskrivning så gick det jätte bra.
Há det gott Lotta

4 kommentarer:

Lillmonster sa...

Vilken liten sötnos.
Är på rundtur hos swappbloggarna.

Kram Kram

Kamomilla sa...

Ture är en turgubbe som får bo hos er! :D

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Halloj!
Det låter som ni haft en toppenhelg!
Vilken fin Ture du sytt! Kanonfin!
ha det gott, njut av tiden som är, stressa inte!
kramen
nina

lolla sa...

hejsan
smyger omkring och kikar hos mina swapp vänner...vad fint du har det hemma hos dig.
Ture var en tomte i min smak,jättefin..duktig du är...
ser att ni har kaniner,kika in hos mig får du se min alldeles nya lila kaninunge...Evian...
kram lolla